ROK 2022

dodano 24.01.2022 r.

ROCZNE ZEBRANIE WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ

Informujemy, że zgodnie z Art. 30 Ustawy o własności lokali z dnia 24 czerwca 1994r. Zarząd Wspólnoty zobowiązany jest zwoływać zebranie ogółu właścicieli lokali, co najmniej raz w roku, nie później niż do końca pierwszego kwartału każdego roku. W trosce o zdrowie mieszkańców, zebranie Wspólnoty Mieszkaniowej nie może się odbyć tradycyjnej formie. Aby zapewnić właściwe funkcjonowanie nieruchomości, czynności ustawowe, które są przedmiotem zebrania, zostaną przeprowadzone dnia 02.02.2022 roku o godz. 18.00 w trybie on-line przy wykorzystaniu platformy Zoom. Do skrzynek pocztowych oraz na adresy korespondencyjne właścicieli lokali trafiły wszelkie dokumenty potrzebne do zebrania m.in. sprawozdanie za 2021 rok, plan finansowy na rok 2022, oraz karty do głosowania uchwał w formie papierowej. Głosy pod uchwałami będzie można oddawać na załączonych kartach lub elektronicznie poprzez e-kartotekę. Zbieranie głosów przez Administratora nieruchomości nie będzie realizowane.

Powyższa decyzja motywowana jest wyłącznie troską o zdrowie i bezpieczeństwo właścicieli i mieszkańców nieruchomości Magnacka 6 w Warszawie.


ROK 2021

dodano 04.12.2021 r.

ZMIANA KONSERWATORA HYDRAULIKA

Z dniem 01 grudnia 2021 r. nastąpiła zmiana konserwatora instalacji hydraulicznej nieruchomości. Kontakt telefoniczny do konserwatora został uaktualniony na tablicach ogłoszeń oraz na stronie internetowej wspólnoty.


dodano 21.11.2021 r.

UPRZĄTNIĘCIE PRZEDMIOTÓW ŁATWOPALNYCH

Przypominamy o zakazie składowania przedmiotów łatwopalnych na klatkach schodowych oraz na miejscach postojowych w halach garażowych.

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2016 w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów, na terenie części wspólnej budynku oraz w garażu wielostanowiskowym nie można przechowywać materiałów łatwopalnych ani innych przedmiotów utrudniających dostęp do dróg ewakuacyjnych lub mogących spowodować zagrożenie pożarowe. m.in.: tekturowe opakowania, plastikowe pojemniki, puszki z farbami, deski, worki foliowe, meble, foteliki dziecięce, itp.

W związku z powyższym wzywamy do niezwłocznego uprzątnięcia swoich stanowisk

postojowych oraz korytarzy na klatkach schodowych

dodano 14.03.2021 r.

UWAGA NA OSZUSTÓW

Prosimy o zwrócenie uwagi na osoby poruszające się budynku, które mogą odwiedzać Państwa mieszkania pod pozorem sprawdzenia okien, drzwi, itp, co rzekomo jest uzgodnione z administracją. Osoby takie, aby wzbudzać zaufanie, mogą mieć nawet przypięte do swoich ubrań jakieś identyfikatory.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej ani Administracja nie zawierały z żadną firmą umowy na jakiekolwiek czynności wymagające wejścia czy nawet konieczności otwierania przez Państwa drzwi do swoich lokali, a także drzwi do klatek schodowych.

Firmy wykonujące prace na zlecenie Zarządu Wspólnoty mają udostępnione wejście do budynku i nigdy żaden z pracowników takich firm nie dzwoni domofonem do żadnego lokalu z prośbą o umożliwienie wejścia do budynku.
W przypadku wystąpienia opisanej powyżej sytuacji, prosimy o niezwłoczną informację do Zarządu Wspólnoty, abyśmy wspólnie z Policją mogli podjąć działania eliminujące potencjalnych oszustów.



ROK 2020

dodano 08.11.2020 r.

ZAPOBIEGANIE ROZPRZESTRZENIANIU SIĘ COVID-19 

Oprócz dezynfekcji poręczy, paneli domofonów i drzwi wejściowych, prowadzonej na polecenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej przez firmę sprzątającą, zakupione zostały także pojemniki na płyn do dezynfekcji rąk. Pojemniku zostały zamontowane do ścian na parterach przy drzwiach wejściowych do budynku oraz na poziomie -1 przy windach, we wszystkich klatkach schodowych.
Prosimy o przestrzeganie reżimu sanitarnego, stosowanie maseczek ochronnych i dezynfekcję rąk na terenie Wspólnoty Mieszkaniowej MAGNACKA 6.


dodano 24.10.2020 r.

USUNIĘCIE PRZEDMIOTÓW ŁATWOPALNYCH Z CZĘŚCI WSPÓLNYCH BUDYNKU 

W związku z coraz częstszymi pożarami w garażach, ostatni kilka dni temu na ul. Górczewskiej, gdzie spłonęło ok 50 pojazdów i decyzją PINB cały budynek nie nadaje się do użytkowania oraz Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów, na terenie części wspólnej budynku oraz w garażu wielostanowiskowym nie można przechowywać materiałów łatwopalnych ani innych przedmiotów utrudniających dostęp do dróg ewakuacyjnych lub mogących spowodować zagrożenie pożarowe. m.in.: tekturowe opakowania, plastikowe pojemniki, puszki z farbami, deski, worki foliowe, meble, foteliki dziecięce, itp.

W związku z powyższym Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej wzywa właścicieli lokali oraz mieszkańców do

uprzątnięcia swoich stanowisk postojowych w garażach podziemnych oraz korytarzy na klatkach schodowych

w budynku przy ul. Magnackiej 6 w Warszawie.

Rzeczy, które będą zalegały na miejscach postojowych

i w korytarzach zostaną usunięte przez firmę zajmującą się utrzymaniem czystości.


dodano 17.04.2020 r.

OBOWIĄZKI MIESZKAŃCÓW W ZWIĄZKU Z WYSTĘPOWANIEM STANU EPIDEMII 

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 kwietnia 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, obowiązek zakrywania ust i nosa dotyczy także osób przebywających na terenie nieruchomości wspólnej. 

Wobec powyższego, po wyjściu z lokalu lub z samochodu czy to w hali garażowej czy na miejscu zewnętrznym, wszystkie osoby, za wyjątkiem przypadków określonych w ww. Rozporządzeniu, zobowiązane są do stosowania tego wymogu.


dodano 28.03.2020 r.

DZIAŁANIA ZARZĄDU WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ W CZASIE STANU EPIDEMII

W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej podejmuje liczne środki bezpieczeństwa w trosce o zdrowie naszych mieszkańców. Wykonywane są regularne obchody nieruchomości, a firma sprzątająca otrzymała wytyczne o sposobie dezynfekcji klatek schodowych np. klamek, domofonów, poręczy na parterach oraz wind. Od dnia dzisiejszego do odwołania, dezynfekcja prowadzona będzie dwa razy na dobę (rano i wieczorem) przez siedem dni w tygodniu.

W przypadku zarażenia się koronawirusem przez prosimy o bezwzględne zgłaszanie tego faktu mailowo / telefonicznie do Administracji lub Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej. Podjęte zostaną wówczas dodatkowe działania dezynfekcyjne na terenie nieruchomości, a także zastosowane będą zalecenia odpowiednich służb, zachowując ochronę danych osobowych, chorej osoby. Na bieżąco monitorowana jest sytuacja i wdrażane są zalecenia krajowych instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i ochronę zdrowia.

Jednocześnie informuję, że dla mieszkańców Warszawy została utworzona dedykowana strona internetowa:

https://www.um.warszawa.pl/koronawirus

gdzie zebrane są informacje na temat funkcjonowania Miasta w obecnym czasie.


dodano 13.03.2020 r.

ROCZNE ZEBRANIE WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ 

Zgodnie z Art. 30 Ustawą z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali Zarząd Wspólnoty zobowiązany jest zwoływać zebranie ogółu właścicieli lokali co najmniej raz w roku, nie później niż w pierwszym kwartale każdego roku. Zebranie Wspólnoty Mieszkaniowej Magnacka 6 planowane było na dzień 24.03.2020 r.
Jednakże z uwagi, na rozprzestrzenianie się w Polsce i na świecie wirusa SARS-CoV-2 oraz w trosce o zdrowie mieszkańców, Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej podjął decyzję o przesunięciu odbycia (lub całkowitej rezygnacji w zależności od sytuacji) uprzednio zaplanowanego zebrania właścicieli lokali do czasu opanowania sytuacji związanej z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 i całkowitego wyeliminowania zagrożenia dla mieszkańców. Natomiast aby zapewnić właściwe funkcjonowanie nieruchomości, ustawowe czynności, które są przedmiotem zebrania zostaną przeprowadzone w bieżącym miesiącu br. w sposób elektroniczny oraz tzw. "papierowy". Wszystkim właścicielom lokali zostaną przekazane materiały na zebranie w formie papierowej (lub elektronicznej), tj. rozliczenie finansowe za 2019 r., plan rzeczowo finansowy na rok 2020, opisowe sprawozdanie z działalności Zarządu Wspólnoty wraz z planami inwetycyjno-remontowymi na rok 2020 oraz karty do głosowania pod uchwałami. Ponadto, na adresy mailowe właścicieli lokali przesłana będzie prezentacja jaka planowana była do przedstawienia i omówienia na zebraniu. Głosy pod uchwałami będzie można oddawać na załączonych kartach lub elektronicznie poprzez e-kartotekę.

Zbieranie głosów przez Administratora nieruchomości też nie będzie realizowane.

Na wszelkie pytanie, sugestie i wyjaśnienia związane z przekazanymi materiałami Zarząd Wspólnoty będzie udzielał odpowiedzi telefonicznie lub mailowo.
Powyższa decyzja motywowana jest wyłącznie troską o zdrowie właścicieli lokali w nieruchomości Magnacka 6. Zarząd Wspólnoty ma nadzieję, że zostanie ona uznana za adekwatną do obecnej, szczególnej sytuacji.

Zarząd Wspólnoty wydał także firmie sprzątającej polecenie codziennej dezynfekcji klamek wszystkich drzwi wejściowych do budynku, drzwi w halach garażowych oraz paneli domofonów.


ROK 2019

dodano.10.12.2019 r.

DEBATA SPOŁECZNA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA W URSUSIE

W dniu 5 grudnia w sali Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Gen. Sosnkowskiego 11 członkowie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej "MAGNACKA 6" uczestniczyli w debacie społecznej dotyczącej bezpieczeństwa w Ursusie. Debatę zorganizowała Delegatura Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Dzielnicy Ursus. W spotkaniu uczestniczyli: Zastępcy Burmistrza Dzielnicy Ursus, Zastępca Dyrektora Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Zastępca Komendanta Komendy Rejonowej Policji Warszawa III, Naczelnika III Oddziału Terenowego Straży Miejskiej, Komendant Komisariatu Policji Warszawa Ursus, dzielnicowi z Komisariatu Policji Warszawa Ursus oraz przedstawiciele grup osiedlowych uczestniczący w programie Bezpieczne Osiedle.Spotkanie stanowiło okazję do podsumowania efektów współpracy służb i mieszkańców Ursusa dotyczących bezpieczeństwa publicznego. Przedstawiciele służb mundurowych zaprezentowali statystki dotyczące przestępstw oraz wykroczeń na terenie dzielnicy Ursus. W trakcie spotkania mieszkańcy dzielnicy wyrażali swoje opinie i spostrzeżenia na temat pracy Policji oraz Straży Miejskiej na terenie Ursusa. Zgłaszane były także wnioski i projekty zmian, które mogą przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa w dzielnicy oraz umożliwią szybszy i skuteczniejszy kontakt z funkcjonariuszami. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej "MAGNACKA 6" zawnioskował, między innymi, o kierowanie patroli Policji na ulicę Warszawską i zwracanie szczególnej uwagi na kierowców, którzy nie przestrzegają przepisów ruchu drogowego w rejonach przejść dla pieszych, po których poruszają się dzieci uczęszczające do Szkoły Podstawowej nr 383.

dodano 20.06.2019 r.

KUPA WSTYDU 

W naszym budynku zamieszkały osoby, które zapominają sprzątać po swoim psie. Pragniemy zatem przypomnieć, że sprzątanie po swoim pupilu to nie wstyd, a obowiązek.Przy wyjściu z każdej klatki schodowej znajdują się pojemniki z torebkami na psie odchody. W torebkach jest tekturowa łopatka umożliwiająca posprzątanie odchodów.Apelujemy do właścicieli psów aby szanowali innych mieszkańców, którzy cenią sobie estetyczny wygląd naszego budynku wewnątrz, jak i teren wokół niego. Nieuprzątnięcie nieczystości może skutkować mandatem w wysokości do 500 złotych.

dodano 10.06.2019 r.

PIKNIK DLA DZIECI

W dniu 09.06.2019 r. Zarządy Wspólnot Mieszkaniowych "Magnacka 6", "Magnacka 4" oraz "Magnacka 3, 5, 7" zorganizowały piknik dla najmłodszych mieszkańców naszego osiedla. Dla uczestników zabawy były lody, wata cukrowa oraz pizza. Podobnie jak w ubiegłym roku, dzień był upalny, zatem kurtyna wodna z węża ogrodowego cieszyła się ogromnym zainteresowaniem dzieci.

Poniżej fotorelacja z tego wydarzenia.

   

         1jpg  2jpg

         3jpg  4jpg

         5jpg   6jpg


dodano 03.06.2019 r.

OGŁOSZENIE O PIKNIKU DLA DZIECI

Z wielką przyjemnością zapraszamy na piknik dla dzieci, zorganizowany przez Zarządy Wspólnot Mieszkaniowych "Magnacka 3,5,7", "Magnacka 6" oraz "Magnacka 4", który odbędzie się w najbliższą niedzielę, tj. 09 czerwca. Startujemy o godz. 13.00.


 

Piknik dla dzieci 2019_str porawjpg


dodano 25.05.2019 r.

SPOTKANIE W RAMACH AKCJI "BEZPIECZNE OSIEDLE"

W dniu  23.05.2018 r. o godz. 18.00 przy ul. Magnackiej 6 przed kl. "E" odbyło się spotkanie z przedstawicielami Straży Miejskiej oraz Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Dzielnicy Ursus w ramach akcji "Bezpieczne osiedle". Na spotkaniu przedstawione zostały bieżące problemy związane z bezpieczeństwem na osiedlu. Przedstawicielom Straży Miejskiej zwrócona została uwaga na pojazdy ciężarowe dojeżdżającego do budowy przy ul. Magnackiej 1. Pojazdy takie mogą poruszać się wyłącznie ul. Magnacką i Henryka Brodatego, nie posiadają natomiast zgody na wjazd na wewnętrzne drogi osiedlowe. Ponadto, Zarząd Wspólnoty ponownie poruszył temat niedokończonego przez Urząd Dzielnicy oznakowania dróg osiedla znakami D-40 oraz D-41.


dodano 06.03.2019 r.

ROCZNE ZEBRANIE WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ 

Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i 3) i ust. 2 oraz art. 32 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali, w dniu 18 marca 2019 roku o godz. 19.00 w hali garażowej "A" odbędzie się roczne zebranie członków wspólnoty mieszkaniowej. Szczegółowe informacje takie jak porządek zebrania, propozycje uchwał oraz sprawozdanie z działalności Zarządu Wspólnoty jak i sprawozdanie finansowe za rok ubiegły zostaną dostarczone wszystkim właścicielom w formie pisemnej w najbliższych dniach.


dodano 01.01.2019 r.

NOWY SYSTEM GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI

Od 1 stycznia 2019 r. wchodzi w życie system 5-frakcyjny. Nowe zasady segregacji odpadów w Warszawie będą wdrażane stopniowo. Poniżej ulotka informacyjna.

segregacja 2019jpg



ROK 2018

dodano 12.12.2018 r.
DEBATA SPOŁECZNA - BEZPIECZEŃSTWO W URSUSIE

W dniu 5 grudnia w sali Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Gen. Sosnkowskiego 11 członkowie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej "MAGNACKA 6" uczestniczyli w debacie społecznej dotyczącej bezpieczeństwa w Ursusie. Debatę zorganizowała Delegatura Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Dzielnicy Ursus. W spotkaniu uczestniczyli: Burmistrz Dzielnicy Ursus, Komendant Komendy Rejonowej Policji Warszawa III, Zastępca Naczelnika III Oddziału Terenowego Straży Miejskiej, Komendant Komisariatu Policji Warszawa Ursus, dzielnicowi z Komisariatu Policji Warszawa Ursus oraz przedstawiciele grup osiedlowych uczestniczący w programie Bezpieczne Osiedle.
Spotkanie stanowiło okazję do podsumowania efektów współpracy służb i mieszkańców Ursusa dotyczących bezpieczeństwa publicznego. W trakcie spotkania mieszkańcy dzielnicy wyrażali swoje opinie i spostrzeżenia na temat pracy Policji oraz Straży Miejskiej na terenie Ursusa. Zgłaszane były także wnioski i projekty zmian które mogą przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa w dzielnicy oraz umożliwią szybszy i skuteczniejszy kontakt z funkcjonariuszami.  Przedstawiciele służb mundurowych zaprezentowali statystki dotyczące przestępstw oraz wykroczeń na terenie dzielnicy Ursus.


dodano 25.10.2018 r.

SPOTKANIE W RAMACH AKCJI "BEZPIECZNE OSIEDLE"
W dniu  25.10.2018 r. o godz. 18.00 przy ul. Magnackiej 6 przed kl. "E" odbyło się spotkanie z przedstawicielami Policji, Straży Miejskiej oraz Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Dzielnicy Ursus w ramach akcji "Bezpieczne osiedle". Na spotkaniu przedstawione zostały bieżące problemy związane z bezpieczeństwem na osiedlu. Zwrócona została uwaga przedstawicielom Straży Miejskiej na pojazdy parkowane w sposób utrudniający przejazd pojazdom poruszającym się po uliczkach osiedlowych.

dodano 18.09.2018 r.

FOTORELACJA Z WYDARZENIA KULTURALNEGO Z OKAZJI 100-LECIA ODZYSKANIA NIEPODLEGŁOŚCI
W dniu 16.09.2018 r. Zarządy Wspólnot Mieszkaniowych "Magnacka 6" oraz "Magnacka 3, 5, 7" zorganizowały dla mieszkańców wydarzenie kulturalne z okazji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości. Ogromną atrakcją cieszyły się przygotowane przez grupę rekonstrukcyjną stoiska z bronią, można było także posłuchać ciekawych opowieści historycznych. Przygotowany był grill z pieczoną kiełbasą oraz karkówką, a także kuchnia wojskowa, z której nalewana była pyszna grochówka. Poniżej krótka fotorelacja.
    20180916_141413_2jpg        20180916_141258_1jpg
    20180916_142702_4jpg        20180916_142611_3jpg
    20180916_145104_6jpg        20180916_142901_5jpg
    20180916_153753_8jpg        20180916_153303_7jpg 
 
dodano 10.09.2018 r.
WYDARZENIE KULTURALNE Z OKAZJI 100-LECIA ODZYSKANIA NIEPODLEGŁOŚCI
W dniu 16.09.2018 r. Zarządy Wspólnot Mieszkaniowych "Magnacka 6" oraz "Magnacka 3, 5, 7" zapraszają mieszkańców na wydarzenie kulturalne z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości.

plakat 1jpg

Krótki opis wydarzenia.
Lokalne świętowanie 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości organizowane przede wszystkim przez mieszkańców Wspólnot Mieszkaniowych "Magnacka 3,5,7" oraz "Magnacka 6", jednakże wydarzenie będzie miało charakter otwarty dla innych mieszkańców.
Wydarzenie podzielone będzie na dwa panele: „Lekcja żywej historii” oraz „Kino w plenerze”.
W ramach lekcji żywej historii, czyli kilkugodzinnego spotkania o charakterze edukacyjno-historycznym zaplanowano:

  • Lekcję historii poprzez naukę i zabawę, przy wykorzystaniu eksponatów, w tym oryginalnych przedmiotów z okresu Powstania Warszawskiego. Spotkanie poprowadzi twórca i dowódca Grupy Historyczno-Edukacyjnej „Szare Szeregi”. Podczas lekcji mieszkańcy będą mieli możliwość zapoznania z takimi tematami jak: I Wojna Światowa, Orlęta Lwowskie, Bitwa Warszawska, Polacy Zasłużeni dla Niepodległej Polski, II Wojna Światowa, Powstanie Warszawskie, harcerskie Bataliony Armii Krajowej „Zośka” i „Parasol”, harcerki-sanitariuszki w Powstaniu Warszawskim, harcerskie oddziały w walczącej Warszawie, harcerska Poczta Polowa, harcerki w powstańczej służbie, znak Polski Walczącej.
  • Stoiska o tematyce historycznej nawiązujące do tematyki omawianej podczas Lekcji. Na stoiskach będą znajdowały się przedmioty z różnych okresów historycznych. Osoby opiekujące się stoiskami będą udzielały informacji na temat eksponowanych przedmiotów. Na jednym ze stoisk dzieci będą miały możliwość uszyć opaskę patriotyczną na zabytkowej maszynie do szycia przy wsparciu opiekuna.

W ramach kina w plenerze o godz. 19.00 wyświetlona zostanie znana kultowa polska komedia "Miś".

Wydarzenie jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich chętnych, natomiast dla mieszkańców Wspólnot Mieszkaniowych "Magnacka 6" oraz "Magnacka 3,5,7" dodatkową atrakcją będzie degustacja grochówki z kuchni polowej. Talony upoważniające do odebrania porcji grochówki będą wydawane przez członków Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych "Magnacka 6" oraz "Magnacka 3,5,7".


dodano 12.06.2018 r.
PIKNIK DLA DZIECI
W dniu 17.06.2018 r. Zarządy Wspólnot Mieszkaniowych "Magnacka 6" oraz "Magnacka 3, 5, 7" zorganizowały piknik dla dzieci. Były gry, zabawy, wata cukrowa i lody dla uczestników. W tak upalny dzień nie mogło zabraknąć również kurtyny wodnej.
Poniżej fotorelacja z tego wydarzenia.


nr 1jpg     nr 2jpg

         nr 8jpg     nr 6jpg

         nr 3jpg     nr 4jpg


dodano 24.05.2018 r.
SPOTKANIE W RAMACH AKCJI "BEZPIECZNE OSIEDLE"
W dniu  22.05.2018 r. o godz. 18.00 przy ul. Magnackiej 6 przed kl. "E" odbyło się spotkanie z przedstawicielami Policji oraz Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Dzielnicy Ursus w ramach akcji "Bezpieczne osiedle". Na spotkaniu poruszono następujące sprawy:

  • brak kompletnego oznakowania strefy zamieszkania na osiedlu, co utrudnia skuteczne interwencje Straży Miejskiej;
  • brak kontroli przez Policję prędkości pojazdów oraz przestrzegania przepisów ruchu drogowego w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Warszawskiej przy skrzyżowaniu z ul. Orląt Lwowskich i H. Brodatego, z którego w szczególności korzystają dzieci idące do Szkoły Podstawowej nr 383;  
  • zaniedbane tereny zielone na terenie skweru dla dzieci przy ul. Bony;
  • niedokończona przebudowa skrzyżowania ul. Zaczarowanej Dorożki z ul. Królów Polskich - brak fragmentu chodnika;
  • zmianę dotychczasowych adresów mailowych poszczególnych wydziałów Urzędu Dzielnicy w jeden wspólny adres, co utrudnia korespondencję i załatwianie spraw drogą elektroniczną 

dodano 10.03.2018 r.
INFORMACJE Z ZEBRANIA WSPÓLNOTY

W dniu 07.03.2018 r. odbyło się roczne zebranie Wspólnoty Mieszkaniowej. Przedstawione zostało sprawozdanie finansowe wspólnoty oraz najważniejsze przedsięwzięcia minionego roku. Poinformowano o działaniach Zarządu, które wpłynęły na obniżenie kosztów eksploatacji budynku, a także o przeprowadzonych pracach inwestycyjno-remontowych.

W ramach omawiania spraw bieżących Zarząd Wspólnoty zwrócił uwagę na:

  • opłaty za wywóz śmieci - zgłaszanie zmian liczby mieszkańców w lokalu, co jest obowiązkiem właściciela lokalu mieszkalnego,
  • prowadzenie prac remontowych uciążliwych dla mieszkańców budynku, w godzinach naruszających Regulamin Wspólnoty,
  • niewpuszczanie do budynku osób postronnych - kradzieże rowerów z klatek schodowych w minionym roku,
  • zamykanie na klucz altan śmietnikowych,
  • zachowanie ładu i porządku oraz przepisów ppoż. na miejscach postojowych w garażach podziemnych.
Omówione zostały uchwały, których propozycje zostały załączone do materiałów informacyjnych o zebraniu.
Ponadto, Zarząd Wspólnoty przedstawił propozycję zawarcia ze Wspólnotą Mieszkaniową "MAGNACKA 3,5,7" porozumienia w zakresie korzystania z placu zabaw znajdującego się na terenie tej Wspólnoty. Planowane jest powiększenie niniejszego placu zabaw i doposażenie w nowe urządzenia. Plac będzie zamknięty, a wejście będzie ograniczone kodem dostępu. Pod głosowanie poddana została Uchwała upoważniająca Zarząd Wspólnoty do zawarcia takiego porozumienia. Zebrani przyjęli propozycję takiej uchwały.
Na wniosek jednego z właścicieli, zgłoszony przed zebraniem, poinformowano o propozycji wynajmu powierzchni pod schodami w klatce F, z przeznaczeniem na pomieszczenie gospodarcze. Stosowną uchwałę upoważniającą Zarząd Wspólnoty do zawarcia umowy poddano pod głosowanie. Zebrani przyjęli propozycję takiej uchwały.
Przypominamy o możliwości elektronicznego głosowania nas uchwałami po zalogowaniu do kartoteki elektronicznej mieszkańca (www.e-kartoteka.pl)


dodano 20.02.2018 r.

ROCZNE ZEBRANIE WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ 

Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i 3) i ust. 2 oraz art. 32 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (tekst jednolity – Dz. U. Nr 80 z 2000 r. poz 903) w dniu 07 marca 2018 roku o godz. 19.00 w hali garażowej "A" odbędzie się roczne zebranie członków wspólnoty mieszkaniowej.

Szczegółowe informacje takie jak porządek zebrania, propozycje uchwał oraz sprawozdanie z działalności Zarządu Wspólnoty jak i sprawozdanie finansowe za rok ubiegły zostaną dostarczone wszystkim właścicielom w formie pisemnej w najbliższych dniach.



ROK 2017

dodano 12.10.2017 r.

UWAGA ZŁODZIEJE !!!
W dniach pomiędzy 10 - 12 października z klatek schodowych naszego budynku skradzione zostały dwa rowery. Prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na osoby wchodzące i poruszające się po budynku oraz garażach, niewpuszczanie osób nieznajomych, zamykanie za sobą drzwi w przedsionkach garażowych, drzwi od klatek schodowych oraz drzwi przy wejściu na rampę dla wózków.

Jednocześnie apelujemy, aby na korytarzach klatek schodowych nie pozostawiać żadnych przedmiotów, które mogą wzbudzać

zainteresowanie, a w szczególności rowerów, zabawek dziecięcych, obuwia itp.

zodziej1jpg


dodano 27.09.2017 r.
SPOTKANIE W RAMACH AKCJI "BEZPIECZNE OSIEDLE"
W dniu  28.09.2017 r. o godz. 18.00 przy ul. Magnackiej 6 przed kl. "E" odbędzie się spotkanie z przedstawicielami Straży Miejskiej, Policji oraz Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Dzielnicy Ursus w ramach akcji "Bezpieczne osiedle" .


dodano 21.07.2017 r.

PLANOWANE WYŁĄCZENIE WODY

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie informuje o znacznym spadku ciśnienia wody bądź jej braku w budynkach mieszkalnych, biurowcach, budynkach użyteczności w Dzielnicy Ursus.
Przewidywane obniżenie ciśnienia wody lub jej brak nastąpi od dnia 25.07.2017 r. od godz. 09.00 (wtorek) do dnia 27.07.2017 r. do godz. 09.00 (czwartek).

 

dodano 04.06.2017 r
PIKNIK DLA DZIECI

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej "MAGNACKA 6" wraz z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej "MAGNACKA 3,5,7" organizują w dniu 10 czerwca br. (sobota) o godz. 12.00 piknik dla dzieci. Piknik odbędzie się przy placu zabaw Wspólnoty "MAGNACKA 3,5,7" przy ul. H. Brodatego. W programie m.in. gry i zabawy oraz lody dla dzieci.
Szczegółowe informacje na ulotkach znajdujących się w gablotach ogłoszeniowych.

dziedziecka2017_2jpg

 

dodano 31.03.2017 r
MYCIE HAL GARAŻOWYCH

W związku z planowanym myciem hal garażowych, uprzejmie prosimy usunięcie pojazdów oraz wszelkich rzeczy pozostawionych na miejscach postojowych w następujących terminach:

  • hala "A" - 04. kwietnia (wtorek);
  • hala "B" - 05. kwietnia (środa);
  • hala "C" - 06. kwietnia (czwartek).

Mycie prowadzone będzie w godz. 09.00 - 16.00

 

dodano 09.02.2017 r
Z PRAC ZARZĄDU WSPÓLNOTY

W dniu 08.02.2017 r. przedstawiciel Zarządu Wspólnoty uczestniczył w spotkaniu poświęconym bezpieczeństwu oraz infrastrukturze w Dzielnicy Ursus, zorganizowanym w sali konferencyjnej RSM Ursus przy ul. gen. Sosnkowskiego 11. W spotkaniu uczestniczyli Zastępcy Burmistrza Dzielnicy Wiesław Krzemień i Kazimierz Sternik, Kierownik Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego oraz przedstawiciele Policji i Straży Miejskiej. Zgłoszone zostały najbardziej nurtujące mieszkańców problemy komunikacyjne w Dzielnicy.

Przedstawiciele Urzędu Dzielnicy potwierdzili zaplanowane na bieżący rok inwestycje, a w szczególności wybudowanie ronda na skrzyżowaniu ulic Warszawskiej, Orląt Lwowskich i Henryka Brodatego. Inwestycja ta jest od dawna oczekiwana przez mieszkańców naszego osiedla. W ramach tych prac wybudowana zostanie także ulica Henryka Brodatego na odcinku od ulicy Magnackiej do kanału Konotopa. Prace zostaną rozpoczęte niezwłocznie po zakończeniu przebudowy ulicy Zaczarowanej Dorożki.S

Ponadto, w bieżącym roku planowane jest wykonanie dokumentacji projektowej skrzyżowania ulic Gierdziejewskiego, Posag 7 Panien i Czerwona Droga. Docelowo w 2018 roku powstanie rondo, co zdecydowanie usprawni przejazd w tym miejscu.

Realizowana będzie także budowa dróg dojazdowych do wiaduktu nad trasą kolejową Warszawa - Katowice, znajdującego się wzdłuż Południowej Obwodnicy Warszawy.

 

dodano 08.02.2017 r.

ROCZNE ZEBRANIE WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ 

Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i 3) i ust. 2 oraz art. 32 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (tekst jednolity – Dz. U. Nr 80 z 2000 r. poz 903) w dniu 14 marca 2017 roku o godz. 19.00 w hali garażowej "A" odbędzie się roczne zebranie członków wspólnoty mieszkaniowej.

Szczegółowe informacje takie jak porządek zebrania, propozycje uchwał oraz sprawozdanie z działalności Zarządu Wspólnoty jak i sprawozdanie finansowe za rok ubiegły zostaną dostarczone wszystkim właścicielom na początku marca w formie pisemnej.



ROK 2016

 dodano 22.12.2016 r

UTRUDNIENIA KOMUNIKACYJNE

Na podstawie komunikatu Urzędu Dzielnicy Ursus informujemy, że skrzyżowanie ul. Zaczarowanej Dorożki z ul. Królów Polskich będzie zamknięte do końca stycznia 2017 roku. Wysoki poziom wód gruntowych uniemożliwia wykonanie prac w uprzednio zaplanowanym terminie.
Poniżej przedstawiamy odpowiedź Zarządu Dróg Miejskich na wniosek Zarządu Wspólnoty wystosowany w czerwcu 2016 roku w sprawie przebudowy skrzyżowania ul. Warszawskiej, Orląt Lwowskich i Henryka Brodatego. Zarząd Wspólnoty na bieżąco monitoruje sprawę.

dodano 02.12.2016 r
WYJAZD Z OSIEDLA

W związku z zamknięciem ulicy Zaczarowanej Dorożki, mając na uwadze bezpieczny wyjazd z osiedla, Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej wystąpił do Urzędu Dzielnicy Ursus z wnioskiem o wprowadzenie tymczasowej zmiany organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic Warszawskiej, Henryka Brodatego i Orląt Lwowskich . Ponadto, Zarząd Wspólnoty wnioskował również o przebudowę niniejszego skrzyżowania
Poniżej odpowiedzi Urzędu Dzielnicy Ursus.

dodano 11.11.2016 r
PROGI ZWALNIAJĄCE

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej w dniu 10.11.2016 r. wystąpił do właściciela działek o nr 175 oraz 185/2 (spółka Królów Polskich Sp. z o.o.), na których znajduje się droga osiedlowa od zachodniej strony naszego budynku (przed klatką B), o wyrażenie zgody na zamontowanie dwóch progów zwalniających w celu poprawy bezpieczeństwa na osiedlu, objętym znakiem D-40 "strefa zamieszkania"  

Zakup i montaż progów zostałby w pełni sfinansowany ze środków Wspólnoty Mieszkaniowej.

 

dodano 05.11.2016 r
UTRUDNIENIA KOMUNIKACYJNE

Na podstawie komunikatu Urzędu Dzielnicy Ursus informujemy, że związku modernizacją ulicy Zaczarowanej Dorożki zostało zamknięte skrzyżowanie ul. Królów Polskich z ul. Zaczarowanej Dorożki, co uniemożliwia wjazd na osiedle przy ul. Magnackiej. Czasowa organizacja ruchu została zatwierdzona przez Inżyniera Ruchu m.st. Warszawy. Utrudnienia potrwają prawdopodobnie do 24 grudnia br. (sobota).

 

dodano 04.11.2016 r
ZEWNĘTRZNE MIEJSCA PARKINGOWE

W dniu 03.11.2016 r. odbyło się spotkanie dla osób zainteresowanych wynajmem zewnętrznych miejsc parkingowych. Wszystkie dostępne miejsca zostały rozdysponowane.
Wobec powyższego, od strony wschodniej i północnej budynku przy ul. Magnackiej 6 nie ma żadnych ogólnodostępnych samochodowych miejsc parkingowych.

 

dodano 21.10.2016 r
SPOTKANIE W SPRAWIE WYNAJMU MIEJSC PARKINGOWYCH

W  związku z wejściem w życie Uchwały nr 4/2016 Właścicieli lokali w nieruchomości wspólnej przy ul. Magnackiej 6, w dniu 03 listopada 2016 roku o godzinie 20.00 w hali garażowej "A" odbędzie się spotkanie dla osób zainteresowanych wynajmem zewnętrznych miejsc parkingowych.
Osoby zainteresowane wynajęciem miejsca parkingowego proszone są o przesłanie takiej informacji na adres e-mail Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej (
magnacka6@gmail.com).

 

dodano 20.10.2016 r
SPOTKANIE W RAMACH AKCJI "BEZPIECZNE OSIEDLE"

W dniu 19.10.2016 r. o godz. 18.00 przy ul. Magnackiej 6 przed kl. "E", w ramach akcji "Bezpieczne osiedle", odbyło się spotkanie z przedstawicielami Straży Miejskiej, Policji oraz Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Dzielnicy Ursus .

 

dodano 13.09.2016  r.

INWESTYCJE NA TERENIE OSIEDLA  

Na podstawie korespondencji otrzymanej z Urzędu Dzielnicy Ursus informujemy, że w najbliższych dniach rozpocznie się modernizacja ulicy Zaczarowanej Dorożki wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Królów Polskich. Niniejsza inwestycja powinna zostać zakończona w bieżącym roku, jednak z uwagi na szeroki zakres prac ingerujący także w sieci wodociągowe, kanalizacyjne i elektryczne oraz trudne do przewidzenia warunki atmosferyczne Urząd Dzielnicy nie wyklucza zmiany terminu zakończenia robót.

Kolejną inwestycją rozpoczętą już na terenie naszego osiedla, a finansowaną ze środków Urzędu Dzielnicy jest wykonanie oświetlenia ulicy Henryka Brodatego oraz ulicy Magnackiej. Zakres prac będzie obejmował wykonanie linii kablowych zasilających, ustawienie słupów wraz z wyposażeniem, zamontowanie latarni oraz wykonanie podłączenia do punktów zasilania. Przeprowadzone zostaną także pełne badania powykonawcze instalacji elektrycznych i natężenia oświetlenia.
Prace powinny zostać zakończone do 20 grudnia 2016 roku.

dodano 16.08.2016 r
WYRZUCANIE NIECZYSTOŚCI Z BALKONÓW

SZANOWNI MIESZKAŃCY,
PROSIMY O POSZANOWANIE  INNYCH OSÓB I  ZAPRZESTANIE WYRZUCANIA Z BALKONÓW NIEDOPAŁKÓW PAPIEROSÓW ORAZ INNYCH NIECZYSTOŚCI.

 

dodano 29.07.2016 r
PLANOWANE INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE

Ogłoszone zostały wyniki głosowania nad projektami zgłoszonymi w ramach budżetu partycypacyjnego, które zostaną wpisane do budżetu m.st. Warszawy na rok 2017. Z przyjemnością informujemy, że w obszarze Ursus Północny wygrał, zdobywając największą liczbę głosów, popierany przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej projekt pn. "Wyznaczenie naziemnych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ulic Orłów Piastowskich, Bony, Rakuszanki, Listopadowej", autorstwa mieszkanki naszego budynku. Projekt uzyskał 783 głosy, co w porównaniu z innymi projektami poddanymi pod głosowanie w obszarze Ursus Północny jest doskonałym wynikiem. Kolejny pod względem liczby oddanych głosów projekt otrzymał 395 głosów.

Równie ważną informacją dla mieszkańców osiedla jest rozstrzygnięcie przetargu przez Urząd Dzielnicy Ursus na modernizację ulicy Zaczarowanej Dorożki. Zakres inwestycji obejmował będzie między innymi przebudowę skrzyżowania z ulicą Królów Polskich, budowę chodników po obu stronach projektowanej jezdni, wykonanie parkingu na terenie działki nr 22 (obecne składowisko uszkodzonych samochodów dostawczych i ciężarowych), zmianę stałej organizacji ruchu poprzez wykonanie kontrapasa rowerowego po wschodniej stronie ulicy Zaczarowanej Dorożki oraz wybudowanie progów zwalniających. Modernizacja obejmie także kanalizację deszczową, instalację wodociągową, linię energetyczną i teletechniczną.
Inwestycja powinna zostać ukończona w grudniu bieżącego roku.

  

dodano 14.06.2016 r
BEZPIECZEŃSTWO RUCHU DROGOWEGO

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej przygotował i skierował do Urzędu Dzielnicy Ursus oraz Zarządu Dróg Miejskich pismo w sprawie zmiany organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic Orląt Lwowskich, Warszawskiej i Henryka Brodatego umożliwiającej bezpośredni przejazd z ulicy Orląt Lwowskich w ulicę Henryka Brodatego. Przedmiotowe pismo podpisały również zarządy sąsiednich wspólnot mieszkaniowych:

  • Wspólnota Mieszkaniowa Magnacka 3,5,7
  • Wspólnota Mieszkaniowa Trzynastka
  • Wspólnota Mieszkaniowa Magnacka 2
  • Wspólnota Mieszkaniowa Magnacka 4
  • Wspólnota Mieszkaniowa Magnacka 8
  • Wspólnota Mieszkaniowa Magnacka 10 i Henryka Brodatego 53

W ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na osiedlu, w gablotach informacyjnych na klatkach schodowych oraz na drzwiach do hal garażowych rozwieszone zostały ulotki, przygotowane przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej, przypominające kierowcom o zasadach ruchu drogowego w strefie zamieszkania, oznaczonej znakiem D-40. Ulotki takie zostały przekazane także do sąsiadujących budynków z prośbą o ich dalszą dystrybucję i wsparcie kampanii informacyjnej wśród mieszkańców osiedla.

 

dodano 30.05.2016 r
SPOTKANIE W RAMACH AKCJI "BEZPIECZNE OSIEDLE"

W dniu 30.05.2016 r. o godz. 18.00 przy ul. Magnackiej 6 przed kl. "E" odbyło się spotkanie z przedstawicielami Straży Miejskiej, Policji oraz Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Dzielnicy Ursus w ramach akcji "Bezpieczne osiedle".

 

dodano 28.04.2016 r.

TRAWNIKI  

W dniu dzisiejszym została zasiana trawa na trawnikach wokół naszego budynku. Prosimy szczególnie właścicieli psów aby w najbliższych dniach ograniczyć do minimum korzystanie z trawników.

 

dodano 27.04.2016 r.

UCHWAŁA nr 4/2016  

Przypominamy, że głosowanie nad Uchwałą nr 4/2016 nadal trwa i można oddawać głosy zarówno na tradycyjnych kartach do głosowania jak i poprzez elektroniczny system głosowania.  

 

dodano 10.04.2016 r.

GŁOSOWANIE NAD UCHWAŁAMI  

Zakończone zostało indywidualne zbieranie głosów pod uchwałami, które zostały przyjęte do głosowania podczas zebrania rocznego Wspólnoty Mieszkaniowej za rok 2015.
Wymaganej większości głosów nie uzyskała jeszcze Uchwała nr 4/2016 w sprawie wynajmu zewnętrznych samochodowych miejsc postojowych. Pozostałe Uchwały zapadły większością głosów właścicieli lokali, liczoną według wielkości udziałów i tym samym weszły w życie z dniem 04.04.2016 r.

dodano 08.04.2016 r.

KORZYSTANIA Z PARKINGÓW NA TERENIE OSIEDLA 

Na prośbę mieszkańców budynku przy ul. Henryka Brodatego 55 zwracamy się z prośbą do mieszkańców i gości naszej Wspólnoty Mieszkaniowej o nieparkowanie pojazdów na miejscach postojowych przynależnych do wyżej wymienionego budynku.  

dodano 17.03.2016 r.

UWAGA NA OBCE OSOBY WCHODZĄCE DO BUDYNKU 

Zawracamy się do wszystkich mieszkańców z prośbą o zwracanie uwagi na osoby wchodzące do naszego budynku, a szczególnie na osoby wchodzące za nami po otwarciu drzwi do klatki schodowej lub przez otwarte bramy garażowe.

W dniu 11.03.2016 r. o godz. 23.07 (do klatki B) za jednym z naszych mieszkańców weszła osoba, która wcześniej oczekiwała na taką możliwość. Osoba ta ukradła sprzed czterech mieszkań wycieraczki i próbowała ukraść wycieraczkę znajdującą się przed windą na poziomie -1 w klatce B. Prawdopodobnie coś wystraszyło złodzieja i ta ostatnia wycieraczka wróciła na swoje miejsce. Straty materialne w tym incydencie nie są znaczne, ale sam fakt kradzieży jest niepokojący.

 

dodano 09.03.2016 r.

MOŻLIWOŚĆ ELEKTRONICZNEGO GŁOSOWANIA 

Informujemy, że uruchomiona została możliwość elektronicznego oddawania głosów pod uchwałami wspólnoty mieszkaniowej. Aby oddać głos należy zalogować się na swoje konto na portalu e-kartoteka, a następnie kliknąć ikonę uchwały.
Wówczas uchwały poddane pod głosowanie będą widoczne. Pozostaje jeszcze zmiana hasła dostępowego do e-kartoteki i można oddawać głosy.

kartotekapoprawionajpg

 

dodano 20.02.2016 r.

ROCZNE ZEBRANIE WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ 

Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i 3) i ust. 2 oraz art. 32 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (tekst jednolity – Dz. U. Nr 80 z 2000r. poz 903) w dniu 03 marca 2016 roku o godz. 19.00 w hali garażowej "A" odbędzie się roczne zebranie członków wspólnoty mieszkaniowej.
Szczegółowe informacje takie jak porządek zebrania, propozycje uchwał oraz sprawozdanie z działalności Zarządu Wspólnoty jak i sprawozdanie finansowe za rok ubiegły zostaną dostarczone wszystkim właścicielom w nadchodzących dniach w formie pisemnej.

 

ROK 2015

dodano 13.12.2015 r.

Z PRACY ZARZĄDU 

W dniu 10.12.2015 roku członkowie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej uczestniczyli w spotkaniu podsumowującym akcję "BEZPIECZNA DZIELNICA", połączonym z debatą dotyczącą bezpieczeństwa.
W spotkaniu uczestniczyli Wiesław Krzemień i Kazimierz Sternik - Zastępcy Burmistrza Dzielnicy Ursus, Aleksander Zblewski – kierownik Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Dzielnicy Ursus, mł. insp. Jacek Piątkowski - Zastępca Komendanta Rejonowego Policji Warszawa III, kom. Waldemar Przydatek – Komendant Komisariatu Policji Warszawa Ursus, Jacek Forysiak – Naczelnik III Oddziału Terenowego Straży Miejskiej oraz przedstawiciele spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych dzielnicy Ursus.

Celem spotkania była wymiana informacji na temat zagrożeń na danym terenie i wypracowywanie wspólnych metod zapobiegania im. Policjanci analizują wszystkie zgłaszane uwagi i tak organizują swoją służbę, aby jak najskuteczniej pomóc mieszkańcom.

Bieżąca współpraca zarządów wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych ze służbami odpowiedzialnymi za przestrzeganie prawa i porządku publicznego na terenie dzielnicy przynosi wymierne efekty. W dalszym ciągu dzielnica Ursus jest jedną z najbezpieczniejszych dzielnic Warszawy, biorąc pod uwagę liczbę przestępstw w przeliczeniu na liczbę mieszkańców.

Na zakończenie spotkania  kierownik Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Dzielnicy Ursus złożył podziękowania osobom zaangażowanym z akcję "BEZPIECZNA DZIELNICA" i w imieniu Dyrektor Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego m.st. Warszawa wręczył listy okolicznościowe.

   podzikowaniewsplnejpg

 

dodano 20.11.2015 r.

ZMIANA ORGANIZACJI RUCHU NA TERENIE OSIEDLA 

Informujemy, że na terenie naszego osiedla, w obrębie ulic Henryka Brodatego i Magnackiej została wprowadzona nowa organizacja ruchu poprzez oznakowanie znakami drogowymi D-40 (strefa zamieszkania) oraz D-41 (koniec strefy zamieszkania).

znakid40id41jpg

Prosimy o przestrzeganie ustawionych znaków zgodnie z zasadami określonymi w przepisach ruchu drogowego. 


Jednocześnie krótkie przypomnienie z Prawa o ruchu drogowym, co dla kierowców i mieszkańców oznacza wprowadzenie na naszym osiedlu strefy zamieszkania. 

Zgodnie z przepisami strefa zamieszkania to obszar obejmujący drogi publiczne lub inne drogi, na którym obowiązują szczególne zasady ruchu drogowego, a wjazd i wyjazd oznaczone są odpowiednimi znakami drogowymi.

W strefie zamieszkania piesi mają pierwszeństwo przed pojazdami i mogą poruszać się całą szerokością drogi. Ponadto w strefie tej dzieci do lat 7 mogą poruszać się bez opieki. Pojazdy nie mogą przekraczać prędkości 20 km/h. W strefie zamieszkania pojazdy można parkować jedynie w wyznaczonych miejscach. 

Kierowcy muszą pamiętać, że wyjeżdżając ze strefy zamieszkania włączają się do ruchu. Należy zatem ustąpić pierwszeństwa innym uczestnikom ruchu.

 

dodano 24.10.2015 r.

SEZON GRZEWCZY ROZPOCZĘTY 

Kilkanaście dni temu rozpoczął się w naszym budynku tzw. sezon grzewczy. Przedstawiamy kilka porad jak optymalnie korzystać z centralnego ogrzewania w mieszkaniach, a tym samym płacić niższe rachunki za ogrzewanie.

Im wyższa temperatura w pomieszczeniach, tym większe zużycie energii cieplnej. W większości mieszkań naszego budynku kuchnie są w formie aneksu połączonego z pokojem dziennym, zatem grzejnik w tym pomieszczeniu można ustawić na niższą temperaturę niż np. w pokoju dziecięcym. Pokój z aneksem kuchennym nagrzewa się także podczas korzystania ze sprzętów kuchennych.


W sypialniach temperatura powietrza również nie musi być tak wysoka jak w pokoju dziennym czy łazience. Warto wyregulować ogrzewanie w taki sposób aby uzyskać temperaturę powietrza na poziomie: w sypialni 18°C, pokojach dziennych 20°C, natomiast w łazience 22°C. Warto jednak pamiętać, że różnica temperatur pomiędzy pomieszczeniami przekraczająca 4°C jest już nieefektywna.

Na czas wyjścia z domu (kilka do kilkunastu godzin) warto obniżyć temperaturę w mieszkaniu do 17°C, a na czas kilkudniowej nieobecności nawet do 15°C. Utrzymywanie niższej temperatury nie jest już wskazane gdyż wymusi to konieczność dostarczenia później dużej ilości energii cieplnej do ponownego rozgrzania ścian mieszkania. Zbyt duże wychłodzenie może doprowadzić nawet do zawilgocenia ścian.

Nie należy zasłaniać w żaden sposób grzejników, np. meblami czy zasłonami. Natomiast zasłony sięgające do parapetu stanowią w nocy dobrą zaporę dla uchodzącego z mieszkania ciepła. W dzień warto korzystać z energii słonecznej i nie pozostawiać zasłoniętych okien.

Warto zainwestować w ekrany zagrzejnikowe. Odbijają one ciepło w kierunku pokoju i ograniczają straty ciepła przenikającego przez ściany.

Błędem jest pozostawienie uchylonego okna przy włączonych grzejnikach. Taki zabieg pozwala stopniowo wymieniać powietrze w mieszkaniu, ale powoduje uchodzenie ogrzanego powietrza z mieszkania. Najbardziej efektywnym sposobem wietrzenia mieszkania jest szerokie otwarcie okien na kilka minut pozwalając nawet na krótki przeciąg, oczywiście po uprzednim zakręceniu zaworów grzejnikowych.

Na okres zimowy należy również odpowiednio zmienić ustawienia regulacji okien jakie mamy w naszych mieszkaniach. Poniżej zdjęcia ustawienia regulacji okien, które znajdują się krawędziach skrzydeł okiennych, zarówno od strony zawiasów jak i klamek okiennych.

sezongrzewczyjpg

Należy pamiętać o właściwym wykorzystywaniu mechanicznej wentylacji wywiewnej jaka jest w naszych mieszkaniach, a tym samym na odpowiednim ustawieniu anemostatów w ścianach, dla zapewnienia właściwej wymiany powietrza. Zapobiegnie to powstawaniu wilgoci i zaduchu w mieszkaniach.


dodano 24.09.2015 r.

SPOTKANIE W RAMACH AKCJI "BEZPIECZNA DZIELNICA" 

W dniu 23.09.2015 r. o godz. 18.00 przy ul. Magnackiej 6 przed kl. "E" w ramach akcji "Bezpieczna dzielnica" odbyło się spotkanie mieszkańców z przedstawicielami Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Dzielnicy Ursus oraz Policji i Straży Miejskiej.
Na wstępie Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej przekazał podziękowania przedstawicielom Urzędu Dzielnicy za wybudowanie tak oczekiwanego przez mieszkańców połączenia drogowego osiedla z ulicą Warszawską.
Następnie poruszone zostały przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej następujące problemy nurtujące mieszkańców naszego osiedla:

  • konieczność zmiany organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic Warszawskiej, Henryka Brodatego i Orląt Lwowskich;
  • konieczność modernizacji oświetlenia ulicznego wokół powyższego skrzyżowania;
  • brak oznakowania poziomego na nowo wybudowanym odcinku ul. Henryka Brodatego;

Przedstawiciel Straży Miejskiej poinformował o prowadzonej akcji na terenie Dzielnicy Ursus, skierowanej przeciwko osobom parkującym samochody na miejscach dla inwalidów, a nieposiadającym odpowiednich uprawnień.


dodano 23.06.2015 r.

SPOTKANIE Z ZASTĘPCĄ BURMISTRZA DZIELNICY 

W dniu 22.06.2015 roku odbyło się spotkanie mieszkańców osiedla z Zastępcą Burmistrza Dzielnicy Ursus Panem Wiesławem Krzemieniem, zorganizowane przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej "Magnacka 6". Zebrani na spotkaniu zainteresowani byli przede wszystkim planami Urzędu Dzielnicy w zakresie rozwiązania problemów komunikacyjnych osiedla. Pojawiły się także pytania dotyczące innych spraw, z którymi borykają się mieszkańcy naszej Dzielnicy, takich jak trudności w dostępie do publicznej służby zdrowia, a także brakiem szpitala w naszej Dzielnicy, mając w perspektywie znaczny wzrost liczby mieszkańców - planowane osiedle na terenie byłych zakładów "ZPC Ursus".
Zastępca Burmistrza omówił następujące zagadnienia, które w skrócie zostały przedstawione poniżej:

  • Przebudowa ulicy Zaczarowanej Dorożki - rozpoczęcie inwestycji planowane jest pod koniec bieżącego roku, natomiast główne prace realizowane będą w roku 2016.
  • Skrzyżowanie ulic Henryka Brodatego, Orląt Lwowskich i Warszawskiej - obecnie nie jest możliwa zmiana organizacji ruchu umożliwiająca przejazd z ulicy Orląt Lwowskich w ulicę Henryka Brodatego. Skrzyżowanie wymaga gruntownej przebudowy zgodnie z przyjętymi planami, jednak wzajemne krzyżowanie się dróg, których utrzymanie leży w kompetencjach dwóch niezależnych podmiotów znacznie utrudnia to zadanie. Pozostaje nam jako mieszkańcom wnioskowanie do Zarządu Dróg Miejskich o zmianę oznakowania skrzyżowania.
  • Ekrany akustyczne wzdłuż Południowej Obwodnicy Warszawy na wysokości osiedla Gołąbki - z dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Urzędu Dzielnicy wynika, że pomimo obniżonych ekranów wzdłuż naszego osiedla dopuszczalne normy hałasu nie są przekroczone.
  • Wiadukt nad linią kolejowa, wybudowany wzdłuż Południowej Obwodnicy Warszawy - drogi dojazdowe do wiaduktu planowane są do wykonania po uzyskaniu niezbędnych środków budżetowych na przełomie lat 2016 i 2017.
  • Żbikówka czyli kanał wodny pomiędzy Parkiem Zaczarowana Dorożka, a budynkami Magnacka 10 i Henryka Brodatego 53 - na przełomie 2015 i 2016 roku planowana jest modernizacja brzegów kanału oraz wzmocnienie skarpy od strony parkingu samochodowego.
  • Placówki oświatowe - Urząd Dzielnicy na bieżąco monitoruje wzrost liczby dzieci i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców rozbudowuje istniejącą bazę oświatową. Planowane jest między innymi zaadoptowanie na przedszkole pozyskanego przez Urząd Dzielnicy budynku, znajdującego się na osiedlu Niedźwiadek. Przewidywana jest również budowa budynku komunalnego przy ul. Orląt Lwowskich, w którym także zaplanowano miejsce na przedszkole.

 

dodano 13.06.2015 r.

TRAWNIKI 

W związku z trwającą renowacją trawników na terenie naszej nieruchomości oraz z uwagi na wysokie temperatury powietrza, które nie sprzyjają rozwojowi zasianej trawy uprzejmie prosimy o niewyprowadzanie psów na trawniki.

 

dodano 08.06.2015 r.

STOJAKI NA ROWERY 

Na wniosek mieszkańców w najbliższych dniach zostaną zamontowane stojaki na doraźne parkowanie rowerów. Stojaki pojawią się przed klatkami "B" oraz "E", co na chwilę obecną wynika z dostępności miejsca jak i możliwości ich zamocowania do podłoża.

 

dodano 08.05.2015 r.

SPOTKANIE W RAMACH AKCJI "BEZPIECZNA DZIELNICA" 

W dniu 07.05.2015 r. o godz. 18.00 przy ul. Magnackiej 6 przed kl. "E" w ramach akcji "Bezpieczna dzielnica" odbyło się spotkanie z przedstawicielami Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Dzielnicy Ursus oraz Policji i Straży Miejskiej. Poruszone zostały następujące problemy nurtujące mieszkańców naszego osiedla:

  • Zaśmiecanie klatek schodowych ulotkami, pomimo informacji widniejącej na drzwiach do każdej klatki schodowej o zakazie ich wrzucania - Straż Miejska może ukarać sprawcę mandatem na podstawie Art 63 a par.1 Kodeksu Wykroczeń: "Kto umieszcza w miejscu publicznym do tego nieprzeznaczonym ogłoszenie, plakat, afisz, apel, ulotkę, napis lub rysunek albo wystawia je na widok publiczny w innym miejscu bez zgody zarządzającego tym miejscem, podlega karze ograniczenia wolności albo grzywny".
  • Parkowania pojazdów, szczególnie z pobliskiej budowy, na zewnętrznych miejscach parkingowych należących do właścicieli mieszkań w naszym budynku - na wniosek właściciela zajętego miejsca parkingowego Policja podejmie interwencję.
  • Zarząd Wspólnoty przekazał przedstawicielowi Urzędu Dzielnicy kopię wniosku skierowanego do Wydziału Infrastruktury U.D. Ursus dnia 09.04.2015 r. w sprawie naprawy uszkodzonego oznakowania skrzyżowania ulic Zaczarowanej Dorożki i Królów Polskich. Kilka tygodni temu znak drogowy B-2 został przewrócony i pomimo zgłoszeń do Urzędu odpowiedzialnego za utrzymanie powyższego skrzyżowania żadne działania nie zostały podjęte.
  • Ponownie zwrócono uwagę na niewłaściwą organizację ruchu na skrzyżowaniu ulic Orląt Lwowskich, Warszawskiej i Henryka Brodatego, uniemożliwiająca jazdę na wprost z ulicy Orląt Lwowskich.
  • Poproszono o interwencję Policji i Straży Miejskiej w przypadku parkowania pojazdów wzdłuż ulicy Henryka Brodatego, utrudniającego wyjazd z osiedla.

 

dodano 19.04.2015 r.

OŚWIETLENIE HAL GARAŻOWYCH 

Zgodnie z ustaleniem z rocznego zebrania Wspólnoty Mieszkaniowej, zamontowano w halach garażowych automaty oświetleniowe, które pomimo mechanicznego zwarcia (zablokowania) włącznika, będą po zadanym czasie wyłączały oświetlenie.
Co ważne, ponowne włączenie oświetlenia hali garażowej będzie możliwe po usunięciu blokady włącznika. Jeżeli blokada nie zostanie usunięta nie będzie można włączyć oświetlenia.
 

 

dodano 04.04.2015 r.

GŁOSOWANIE POD UCHWAŁAMI ZAKOŃCZONE 

Zakończone zostało zbieranie głosów pod uchwałami, których projekty przyjęto na rocznym zebraniu Wspólnoty Mieszkaniowej.
Uchwała nr 7/2015 w sprawie najmu zewnętrznych miejsc postojowych nie została podjęta. Pozostałe uchwały zapadły większością głosów właścicieli lokali.
Podstawa prawna: Art. 23. Ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali.

 

dodano 21.02.2015 r.

DROGI DOJAZDOWE DO OSIEDLA 

W odpowiedzi na nasze zapytanie dotyczące naprawy nawierzchni ul. Henryka Brodatego, Burmistrz Dzielnicy Ursus poinformował, że cyt.: "nawierzchnia tej ulicy nie stwarza zagrożenia dla poruszających się pojazdów, choć z punktu widzenia kierowców przejazd nią nie jest komfortowy". Naprawa ulicy przewidywana jest w drugim kwartale bieżącego roku po rozstrzygnięciu przetargu i wyłonieniu wykonawcy.

Przebudowa ul. Zaczarowanej Dorożki wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Królów Polskich została zaplanowana do realizacji na lata 2015 - 2016

 

ROK 2014

 

dodano 23.11.2014 r.

SPOTKANIE W RAMACH "BEZPIECZNEJ DZIELNICY" 

W dniu 19.11.2014 r. o godz. 18.00 przy ul. Magnackiej 6 przed kl. "E" w ramach akcji "Bezpieczna dzielnica" odbyło się spotkanie z przedstawicielami Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Dzielnicy Ursus oraz Straży Miejskiej. Omówione zostały bieżące sprawy związane z bezpieczeństwem osiedla. Zgłoszono także problem niedostatecznego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Warszawskiej w pobliżu sklepu Biedronka.



dodano 26.09.2014 r
PRACE ZIEMNE PRZY BUDYNKU
 

Zgodnie z podjętą Uchwałą, w najbliższych dniach rozpoczną się prace związane z wymianą uszkodzonych kabli zasilających latarnie wokół naszego budynku. Wymiana kabli będzie się wiązała z rozkopaniem trawnika oraz częściowym demontażem wjazdu do hal garażowych "A" i "C". Wjazd do hal pozostanie zapewniony.
Wszystkie prace uwzględniając warunki atmosferyczne powinny zakończyć się do końca października bieżącego roku.
Przepraszany za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.


dodano 26.09.2014 r
URUCHOMIENIE NOWEGO PRZYSTANKU ZTM   

Od dnia 27.09.2014 r., w celu lepszej obsługi komunikacyjnej naszego osiedla, przy skrzyżowaniu ulicy Warszawskiej z ulicą Orląt Lwowskich uruchomione zostaną nowe przystanki komunikacji miejskiej dla linii 187, 194, 307 i N35. Przystanki będą funkcjonowały jako "na żądanie". 
Linia 716 na nowych przystankach
będzie zatrzymywała się w terminie późniejszym.


dodano 20.06.2014 r
SPOTKANIE W RAMACH "BEZPIECZNEJ DZIELNICY"

W dniu 23.06.2014 r. o godz. 18.00 przy ul. Magnackiej 6 przed kl. "E" w ramach akcji "Bezpieczna dzielnica" odbyło się spotkanie z przedstawicielami Straży Miejskiej, Policji oraz Kierownikiem Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.

dodano 11.05.2014 r
WORECZKI NA PSIE ODCHODY   

Na podstawie prowadzonej korespondencji z Wydziałem Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Ursus, informujemy że w bieżącym roku nie była prowadzona akcja bezpłatnej dystrybucji zestawów (woreczków) na psie odchody. Prawdopodobnie Biuro Ochrony Środowiska m.st. Warszawy na przełomie miesięcy maja i czerwca bieżącego roku, jednorazowo i po raz ostatni przeprowadzi tego typu dystrybucję.
W minionych latach pobieraliśmy z Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Ursus około czterech tysięcy woreczków rocznie, co w pełni zabezpieczało potrzeby naszej Wspólnoty.
Z końcem kwietnia wyczerpane zostały zapasy woreczków, otrzymane w ramach bezpłatnej akcji. Wobec powyższego Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej zakupił ze środków własnych, przeznaczonych na utrzymanie zieleni, tysiąc sztuk zestawów na psie odchody.


dodano 02.05.2014 r
WYMIANA WODOMIERZY   

W najbliższych dniach rozpocznie się kompleksowa wymiana wodomierzy w lokalach mieszkalnych oraz częściach wspólnych. Szczegółowy harmonogram wymiany zostanie zamieszczony na tablicach ogłoszeń. W przypadku braku możliwości udostępnienia lokalu w wyznaczonym terminie, można będzie na montaż umówić się indywidualnie z hydraulikiem.


dodano 30.04.2014 r
KORZYSTANIE Z INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W HALACH GARAŻOWYCH 

Kategorycznie zabrania się pozostawiania bez dozoru urządzeń podłączonych do sieci elektrycznej w halach garażowych, a w szczególności ładowania akumulatorów bezpośrednio w pojazdach.
Pomijając fakt korzystania przez kilka godzin z energii elektrycznej części wspólnych, za którą płacą wszyscy członkowie wspólnoty mieszkaniowej pozostawienie bez żadnego dozoru, podłączonego do ładowania akumulatora zamontowanego w samochodzie, co w dniu dzisiejszym miało miejsce w hali A, stwarza bardzo duże zagrożenie pożarowe.


ROK 2013


dodano 26.11.2013 r
NOWY OPERATOR TELEKOMUNIKACYJNY 

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej podpisał z firmą Vectra S.A. umowę na wybudowanie sieci telekomunikacyjnej oraz świadczenie usług dla mieszkańców naszej Wspólnoty w zakresie dostępu do internetu, telewizji kablowej oraz telefonii stacjonarnej. 


dodano 16.10.2013 r
INFORMACJA W SPRAWIE JAKOŚCI WODY

W związku z bardzo złym stanem jakości wody docierającej w bieżącym miesiącu do naszych mieszkań, Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej wraz z firmą EDDOM kilkakrotnie występował do MPWiK z prośbą o pilne usunięcie awarii sieci wodociągowej.
Poniżej odpowiedź jaka wpłynęła do nas z Działu Technologii Wody MPWiK w m. st. Warszawie S. A.  

"Uprzejmie informujemy, iż w związku z otrzymanymi zgłoszeniami w rejonie ul. Magnackiej, ul. Henryka Brodatego, ul. Królów Polskich prowadzone jest intensywne płukanie sieci wodociągowej.
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A serdecznie przeprasza z powodu niedogodności i zapewnia, że dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia dostawy wody o odpowiedniej jakości.
Po zakończeniu działań, za okres wystąpienia nieodpowiedniej jakości wody właścicielowi/zarządcy budynku zostanie udzielona bonifikata zgodnie z „Regulaminem dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie m. st. Warszawy….” stanowiącym załącznik do Uchwały Nr XXXVII/1130/2008 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 10 lipca 2008 r."


dodano 28.09.2013 r
SPOTKANIE W RAMACH "BEZPIECZNEJ DZIELNICY" 

W dniu 25.09.2013r. o godz. 18.00 przy ul. Magnackiej 6 przed kl. "E" w ramach akcji "Bezpieczna dzielnica" odbyło się spotkanie z przedstawicielami Straży Miejskiej, Policji oraz Kierownikiem Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Dzielnicy Ursus.
Kierownikiem Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego przedstawił w skrócie przebieg spotkania, związanego z szeroko rozumianym bezpieczeństwem, które odbyło się w bieżącym miesiącu z udziałem Burmistrza Dzielnicy na osiedlu Niedźwiadek. Z uwagi na bliskie sąsiedztwo osiedla Niedźwiadek część problemów poruszanych na spotkaniu dotyczyło również mieszkańców naszej Wspólnoty. Do takich spraw można zaliczyć postulaty o naprawę chodnika wzdłuż ulicy Warszawskiej, niekorzystne zmiany komunikacji miejskiej w Dzielnicy, konieczność modernizacji obiektu rekreacyjnego Hasanka. 

Przedstawiciele Policji poinformowali o nasileniu się włamań do mieszkań w Dzielnicy i w związku z tym apelowali o zwrócenie szczególnej uwagi na osoby poruszające się osiedlu oraz po budynku. 

Zbliżający się okres zimowy skłania osoby bezdomne do poszukiwania ciepłego schronienia, np. w halach garażowych, a nawet altanach śmietnikowych. Przypadki pojawienia się bezdomnych na osiedlu należy zgłaszać Straży Miejskiej. 

Przedstawiciel Zarządu Wspólnoty "MAGNACKA 6" przypomniał o zgłaszanym już kilkakrotnie wniosku o zmianę organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic Warszawskiej, Orląt Lwowskich i H. Brodatego, mającej na celu umożliwienie przejazdu z ulicy Orląt Lwowskich w ulicę Brodatego i Magnacką. Obecne oznakowanie ulicy Orląt Lwowskich uniemożliwia taki przejazd. Wystosowano również po raz kolejny prośbę o przywrócenie tablicy informacyjnej z nazwą ulicy H. Brodatego przy skrzyżowaniu z ulicą Warszawską.


dodano 25.06.2013  r
Z PRACY ZARZĄDU WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ

W dniu 12.06.2013 roku Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej ponownie wystąpił z wnioskiem o pilną naprawę nawierzchni ulicy Brodatego na odcinku łączącym ulicę Magnacką z ulicą Warszawską oraz jej wykonanie w układzie docelowym. Tym razem wniosek został skierowany do Przewodniczącego Komisji Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej Rady Dzielnicy Ursus. 

W dniu 18.06.2013 roku odbył się komisyjny przegląd stanu zdegradowanej posadzki hal garażowych.
W skład komisji weszli członkowie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej wspierani dodatkowo przez eksperta z branży budowlanej, administrator budynku oraz przedstawiciele firmy "GAWRA E" Sp. z o.o
. Stwierdzono niewłaściwie zastosowaną technologię naprawy, konieczność usunięcia wierzchniej warstwy posadzki, dokładne jej oczyszczenie i wykonanie nowej warstwy. Ustalono, że do dnia 30 czerwca 2013 roku  Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej otrzyma od "GAWRA E" Sp. z o.o. oficjalne stanowisko w sprawie terminu i sposobu wykonania naprawy.
Protokół z przeglądu dostępny u członków Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej.
W dniu 19.06.2013 roku o godz. 18.00 przy ul. Magnackiej 6 przed kl. "E" w ramach akcji "Bezpieczna dzielnica" odbyło się spotkanie z przedstawicielami Straży Miejskiej, Policji oraz Kierownikiem Delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Dzielnicy Ursus.
Zarząd Wspólnoty "MAGNACKA 6" zwrócił uwagę na brak odpowiedzi Urzędu na wniosek z dnia 22.03.2013 roku w sprawie zmiany organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic Warszawskiej, Orląt Lwowskich i Brodatego.
Mieszkańcy ze Wspólnoty Mieszkaniowej "MAGNACKA 8" wnioskowali do przedstawicieli Straży Miejskiej i Policji o skuteczne egzekwowanie porządku publicznego w sąsiadującym z osiedlem parku.  


dodano 13.06.2013 r
ZMIANA WYSOKOŚCI OPŁATY ZA WYWÓZ ŚMIECI

Rada m.st. Warszawy w dniu 12 czerwca 2013 roku przyjęła uchwałę zmieniającą dotychczas ustalone opłaty za odbiór i zagospodarowanie odpadami w budynkach wielorodzinnych.
Od dnia 01 lipca 2013 za odbiór śmieci segregowanych będą obowiązywały następujące stawki:
jednoosobowe gospodarstwo domowe - 10 zł,
dwuosobowe
 gospodarstwo domowe - 19 zł,
trzyosobowe gospodarstwo domowe - 28 zł, 
gospodarstwa domowe liczące cztery lub więcej osób
 - 37 zł.
Powyższe stawki będą obowiązywały do dnia 31 stycznia 2014 rok
u.

dodano 13.06.2013 r
CENA WODY POZOSTAJE BEZ ZMIAN

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. przedłużyło do dnia 29 czerwca 2014 roku dotychczasową taryfę za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Miasta Stołecznego Warszawy, wynoszącą dla gospodarstwa domowego łącznie 11,47 zł/m3. 


dodano 05.05.2013 r
OKRESOWA KONTROLA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ BUDYNKU

Zgodnie z Art. 62.1. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, przeprowadzona zostanie kontrola i badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynku przy ul. Magnackiej 6 w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. Kontrola prowadzona będzie w miesiącu maju bieżącego roku we wszystkich lokalach mieszkalnych oraz w częściach wspólnych. Szczegółowe terminy kontroli zamieszczane będę na tablicach informacyjnych na klatkach schodowych. Prosimy właścicieli i najemców o udostępnienie mieszkań.


dodano 29.04.2013 r
NOWY SYSTEM GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI

Realizując Uchwałę Nr LI/1497/2013 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 7 marca 2013r. w sprawie wyboru metody ustalania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki takiej opłaty oraz ustalenia stawki opłaty za pojemnik o określonej pojemności w najbliższych dniach zbierane będą od wszystkich właścicieli lokali mieszkalnych w naszej wspólnocie deklaracje o liczbie osób zamieszkujących w lokalu. 
Ponadto, w drodze uchwały podjęta zostanie decyzja o wyborze sposobu zbierania (segregowania) odpadów (selektywnie lub nieselektywnie).
W przypadku zmiany danych wykazanych w deklaracji, dotyczących liczby osób zamieszkujących w lokalu, właściciel zobowiązany jest w terminie 14 dni powiadomić o takiej zmianie zarząd wspólnoty mieszkaniowej lub administrację.


dodano 15.04.2013 r
DOJAZD DO ULICY WARSZAWSKIEJ

Informacja Urzędu Dzielnicy Ursus w sprawie naprawy ulicy Brodatego: 
"Na przełomie kwietnia i maja ul. Brodatego zostanie wyrównana nawierzchnią z frezu asfaltowego – w kierunku ul. Warszawskiej. Oczywiście pod wpływem ruchu pojazdów nawierzchnia tego typu ulega destrukcji i należy traktować ją jako tymczasową, a docelowa budowa może nastąpić, gdy w budżecie m.st. Warszawy (dzielnicy) pojawią się środki. Natomiast celem polepszenia warunków wyjazdu na ul. Warszawską z ul. Brodatego tzw. rękaw skrzyżowania zostanie wykonany w technologii asfaltowej".


dodano 14.04.2013 r
Z PRACY ZARZĄDU WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ

W dniu 11.04.2013 r. członkowie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej w obecności właściciela firmy administrującej nieruchomością spotkali się z prezesem "GAWRA E" Sp. z o.o. w likwidacji. Spotkanie dotyczyło spraw związanych z dokończeniem prac w ramach rękojmi na prace budowlane, a w szczególności zdegradowanej posadzki w halach garażowych. Powrócono również do ubiegłorocznego wniosku Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej w sprawie uzyskania zgody na wybudowanie dwóch progów zwalniających na drodze osiedlowej od zachodniej strony budynku przy ul. Magnackiej 6.
Również w dniu 11.04.2013 r. członek Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej uczestniczył w szkoleniu informacyjnym dotyczącym nowego systemu gospodarowania odpadami.